Bier & Trein

Bierreizen, bierfestivals en meer

Bloggen

Posted by Treinjan op 02/02/2012

Deze blog bestaat nu zowat 4 jaar, en daaraan vooraf was er een homepage die ik feitelijk als een soort blog had opgezet (de term kende ik nog niet toen ik ermee begon). Blogs zijn er in alle soorten en maten, en blogs over bier zijn er zeer vele. De meeste in het Engels, met name door in de V.S. en Canada verblijvende personen. Ook in het Verenigd Koninkrijk zijn er heel wat personen die hun gedachten op biergebied aan een blog toevertrouwen. Sinds 2010 (V.S.) en 2011 (Europa) zijn er jaarlijkse conferenties van bierbloggers. De European Beer Bloggers Conference zal dit jaar plaatsvinden in Leeds, Engeland, in mei. Een goede reden om weer eens een reisje naar Engeland te organiseren, als het even kan wil ik het bezoek aan Leeds combineren met een andere bier-interessante plaats, ik denk Sheffield.

2 Reacties to “Bloggen”

  1. Ik hoop dat je kan komen bij ons! The Beer Bloggers Conference is een geweldige kans om bloggers te ontmoeten en uit te proberen enkele heerlijke biertjes. En het zou ook geweldig zijn om meer bloggers van buiten het Verenigd Koninkrijk mee te hebben.

  2. Treinjan said

    Heb me reeds aangemeld!

Geef een reactie

