Bier & Trein

Bierreizen, bierfestivals en meer

Terugblik – vooruitblik

Posted by Treinjan op 31/12/2008

Een jaar geleden veronderstelde ik dat het aantal bezochte bierfestivals dit jaar lager zou uitkomen dan in 2007. Die veronderstelling klopt: het zijn er negentien geworden, 10 minder dan vorig jaar. Daartegenover staan zeven meerdaagse buitenlandse reizen, waarbij nog drie festivals bezocht werden (Manchester, Berlijn, Kopenhagen). Zo bekeken is er eerder sprake van een verschuiving dan van een vermindering!
Wat het nieuwe jaar gaat brengen? Er zijn met name in België een aantal festivals die ik nog niet eerder bezocht heb, dus als ze er redelijk interessant uitzien en ook redelijk bereikbaar zijn ga ik proberen die het komend jaar te bezoeken. En enkele favorieten wil ik als het even kan ook niet overslaan. En natuurlijk maak ik ook nog wel een paar reizen buiten de Benelux. Het Frankenland en Zwitserland zullen dit jaar toch minstens eenmaal bezocht worden. We zullen zien.
Hoe dan ook: ik wens alle lezers een goed en smakelijk 2009!

Geef een reactie

