Bier & Trein

Bierreizen, bierfestivals en meer

Biermatinee Oisterwijk

Posted by Treinjan op 13/07/2008

Voor het eerst sinds enige jaren heb ik weer eens de mogelijkheid de Biermatinee van de Societé des bières spéciales (6 juli) te bezoeken; voorgaande jaren viel deze steeds samen met de Mechelse bierdag. Het is prachtig weer, dus de organisatoren hebben geluk. Toegang 1 euro (een glas huur je voor 3 euro en je krijgt er bij inlevering 2 terug), bonnen € 1,90 voor 20 cl. Behoorlijke bierlijst, met een mengeling van commerciële zooi én interessante bieren, uit binnen- en buitenland. Ik ben er wat later en beperk me daarom tot 5 bieren. Daarna reis ik door naar Venlo, alwaar ik overnacht. Maandagochtend gaat de reis verder naar Zwitserland.

2 Reacties to “Biermatinee Oisterwijk”

  1. Linda said

    Jaha, maar
    1/ welke bieren proefde je, en
    2/ wat vond je er van?
    Met 5 moet dat nog te behappen zijn, toch?

  2. Treinjan said

    Vast wel, maar dat is niet m’n gewoonte in mijn berichten.

Geef een reactie

